Naar Bandung!

7 augustus 2023 - Bandung, Indonesië

Omdat ons busje naar Bandung pas om 1 uur kwam, hebben we in de voormiddag nog een wandelingetje kunnen maken door een wijkje in Jakarta. Ondanks dat de levenskwaliteit er niet hoog zal zijn, zag het er wel heel gezellig uit. Zoals gewoonlijk zwaaiden alle kindjes naar ons en vroegen de volwassenen vriendelijk waar we vandaan kwamen.

20230807_094916

Dan was het daarna toch echt wel tijd om de gigastad te verlaten en met de pendelbus naar Bandung te vertrekken. We moesten daarvoor even terug naar de luchthaven, waar we al kennis hebben gemaakt met de Zwitsers en de inwoners van de 'Speciale bestuurlijke regio Macau van de Volksrepubliek China'. We hebben uiteindelijk 4 uur in de bus gezeten, waarvan 1,5 uur nog in Jakarta (zonder files). We hebben niet veel uitzicht gehad, maar als het er was, was het wel de moeite.

20230807_161024

Eens in Bandung hebben we ons rustig geïnstalleerd, lekker gegeten en nog kennis gemaakt met de Australiërs en de Taiwanezen. Verder hebben we ook al een glimp mogen opvangen van de Polen, de Cyprioten, de Maleisiërs, de Tunesiërs, de Amerikanen en de inwoners van de 'Speciale bestuurlijke regio Hong Kong van de Volksrepubliek China'

Het begint hier echt gezellig te worden!

IMG-20230807-WA0001

IMG-20230807-WA0003

Morgen begint de iGeo, met de openingsceremonie en het galadiner. Vanaf woensdag zijn de testen.

Groetjes vanuit Bandung!

1. Liliane Ruysen:
    8 augustus 2023
    Vandaag wordt een leuke dag lijkt me zo, die ceremonie het galadiner.......de ontmoetingen met al de andere deelnemers, daar zou wel eens een fijne internationale vriendschap kunnen uit voortvloeien. Ik wens je een hele leuke dag Jonas en alvast veel succes voor morgen!😍
  2. T.Lutgarde en n. Frans:
    8 augustus 2023
    How Jonas, wat een gezellige bende. Hopelijk is de groep van ons landje leuk en kan je het goed vinden met hun. Hoe heerlijk ook dat je zoveel anderen kan ontmoeten en wie weet zitten er enkele connecties bij voor het leven!! 👌Nonke Frans en ik wensen jou heel veel succes voor morgen en dikke duim !👍
  3. Katrien K.:
    Veel succes!